Všeobecné podmínky poskytování masérských služeb

Andrea Hošnová – Masáže Tábor

IČ: 70793000

Provozovna: Husova 994, 390 02 Tábor

--------------------------------------------------

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto Všeobecné podmínky (dále jen „podmínky“) upravují poskytování masérských služeb fyzickou osobou podnikající podle živnostenského zákona – Andrea Hošnová, IČ: 70793000, s provozovnou na adrese Husova 994, 390 02 Tábor (dále jen „poskytovatel“).

1.2 Klientem se rozumí každá fyzická osoba, která využívá služby poskytovatele (dále jen „klient“).

2. Objednávky a rezervace

2.1 Klient si může služby objednat osobně, telefonicky nebo elektronicky (např. e-mailem, přes rezervační systém, pokud je k dispozici).

2.2 Objednávka je závazná. Klient se zavazuje dostavit se ve sjednaný termín, případně jej včas zrušit (viz bod 3).

3. Zrušení termínu a storno podmínky

3.1 Klient je povinen zrušit rezervovaný termín nejpozději 24 hodin předem.

3.2 V případě pozdního zrušení nebo nedostavení se na termín bez omluvy si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek až do výše 100 % ceny služby.

4. Zdravotní stav klienta

4.1 Klient je povinen informovat poskytovatele o všech zdravotních potížích, které by mohly ovlivnit průběh masáže (např. kardiovaskulární onemocnění, kožní onemocnění, těhotenství, alergie apod.).

4.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby v případě, že by mohla být masáž kontraindikována nebo ohrožena bezpečnost klienta či poskytovatele.

5. Odpovědnost

5.1 Poskytovatel nenese odpovědnost za zdravotní komplikace vzniklé v důsledku zamlčení relevantních informací ze strany klienta.

5.2 Poskytovatel odpovídá za správné provedení masáže dle aktuálních znalostí a postupů v souladu se svou odborností.

6. Ceník a platby

6.1 Aktuální ceník služeb je k dispozici na provozovně nebo na webových stránkách poskytovatele (pokud existují).

6.2 Úhrada za služby je možná v hotovosti, případně jinými formami dle domluvy (např. převod na účet, dárkový poukaz).

7. Reklamace

7.1 Klient je oprávněn reklamovat službu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů od jejího poskytnutí.

7.2 Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřešit v přiměřené lhůtě.

8. Ochrana osobních údajů

8.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů v souladu s platnými právními předpisy (zejména nařízení GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů).

8.2 Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem poskytování služeb a vedení evidence o klientech. Klient má právo na přístup ke svým údajům a jejich opravu či výmaz.

9. Závěrečná ustanovení

9.1 Tyto podmínky jsou platné a účinné od 18.5.2025.

9.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. O změnách bude klient informován předem vhodným způsobem (např. vyvěšením na provozovně nebo na webových stránkách).